-
Co to jest kawowa subskrypcja?
To regularna wysyłka świeżych ziarenek z naszej palarni wprost w Twoje ręce. Możesz wybrać nasze bestsellery pod espresso, lub kawy z serii Morning Brew. Potem wybierasz częstotliwość wysyłki – co miesiąc lub co dwa tygodnie i podpinasz kartę płatniczą. A resztą zajmiemy się my. Regularnie pobieramy opłatę i wysyłamy do Ciebie tę samą liczbę paczek kawy. Pomiędzy wysyłkami możesz zmieniać ilość i rodzaje kaw, pauzować subskrypcję albo nawet – w ostateczności – zrezygnować z niej w dowolnym momencie.
-
Czy mogę mieć więcej niż jedną subskrypcję?
Pewka, że jawka! Możesz uruchomić dowolną ilość subskrypcji, które będziemy wysyłać pod różne adresy. Do domu, do biura, do babci. Pamiętaj, że w ramach jednej subskrypcji możesz zamówić też kilka różnych kaw.
-
Czy mogę zawiesić swoją subskrypcję?
Tak, możesz. Chwilowo masz mniejsze zapotrzebowanie na kawę, lub wyjeżdżasz, wystarczy w menu użytkownika w cisnąć przycisk “wstrzymaj”. Najbliższa wysyłka jak i pobranie zostanie pominięte. A później automatycznie wracamy!
-
Czy mogę anulować swoją subskrypcję?
Będzie nam smutno 🙁
Ale tak możesz anulować w każdym momencie, w subskrypcji sam decydujesz kiedy chcesz ją rozpocząć i kiedy zakończyć. Możesz skorzystać z opcji anulowania do 48 godzin przed pobraniem płatności za kolejny okres. Po tym terminie anulacja będzie dotyczyć dopiero następnej płatności.
-
Czy mogę zamówić subskrypcję na firmę?
Jasne, że tak!
Wystarczy zaznaczyć opcje FV i uzupełnić wybrane pola.
-
Jak dostarczamy kawę?
Masz do wyboru Paczkomaty Inpost lub DPD.
-
Kiedy dostanę kawę?
Kawę wysyłamy w ciągu 48h od pobrania środków z karty.
-
Czy mogę połączyć zamówienie subskrypcji z innym zamówieniem?
Pewnie! Przy pierwszym zamówieniu środki zostaną pobrane w wysokości pełnego koszyka, kolejne tylko i wyłącznie za produkty, które wchodzą w skład subskrypcji.